Asistare psihologica gratuita
GHID PENTRU SOLICITAREA SERVICIILOR DE ASISTARE PSIHOLOGICA GRATUITA
Institutul pentru Studiul si Tratamentul Traumei este o organizatie profesionala non-profit care ofera servicii de asistare psihologica pe baza voluntariatului specialistilor care activeaza in aceasta asociatie. De aceea, vom raspunde solicitarii dumneavoastra exclusiv in masura posibilitatilor.
In situatia in care solicitarea ramane fara raspuns va rugam sa va adresati catre alte institutii de profil.
In situatia in care sunteti: somer(a), elev(a) sau student(a), persoana dintr-o familie cu venituri reduse sau fara venituri, pensionar(a) cu pensii mici, sau va confruntati cu alte situatii financiare care pot incadra persoana/familia in situatia necesitatii asistarii sociale, atunci ISTT va ofera serviciul de asistare psihologica gratuita, minumum trei, maximum sase sedinte.
Pentru a putea beneficia de acest serviciu de asistare gratuita, va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail: asistare@istt.ro
Cererea Dvs. va contine urmatoarele precizari:
- In subiectul de e-mail specificati: asistare psihologica gratuita;
- Numele si prenumele sau initialele Dvs;
- Varsta;
- Descrierea, pe scurt, a dificultatii cu care va confruntati;
- Argumente care sa justifice gratuitatea.
Daca solicitarea este facuta pentru o alta persoana si aceasta este adulta, va rugam sa precizati ce impiedica persoana in cauza sa ceara ea insasi acest ajutor.
Dupa trimiterea solicitarii veti primi un mesaj de confirmare si veti fi indrumat in cel mai scurt timp catre unul dintre specialistii nostri.
Atentie!
Institutul nostru raspunde fiecarei solicitari de asistare. Va rugam sa verificati in Inbox mesajele noastre, iar in cazul in care, dupa 5 zile de la solicitare, nu ati primit un e-mail de la asistare@istt.ro, sa il cautati si in SPAM/JUNK/PROMOTIONS etc. si sa il mutati apoi in Inbox pentru a va asigura astfel ca alte e-mail-uri de la ISTT ajung la dvs.
De asemenea, va rugam sa retineti ca atunci cand folositi o adresa institutionala sau una de business, e posibil ca setarile institutiei sau ale companiei respective sa nu permita aceasta corespondenta. In cazul in care, desi tineti cont de precizarile de mai sus, dificultatea tehnica persista, va rugam sa reveniti catre noi cu un e-mail in care sa specificati numarul dvs. de telefon pentru a putea remedia problema.